Доставка і повернення
Відправлення Вашого товару -Відправка товару здійснюється в день замовлення (якщо замовлення надійшло до 12.00), в разі якщо замовлення надійшло після 12.00, відправлення проводиться на наступний робочий день. У разі вибору оплати на карту ПРИВАТБАНКУ або за безготівковим розрахунком, відправка проводиться після отримання грошових коштів на Наш рахунок.
По Україні доставка НОВОЇ ПОШТОЮ, або будь-яким зручним для Вас перевізником. При виборі доставки через НОВА ПОШТА з оплатою Накладений платіж, з Вас стягуватиметься додаткова плата за повернення грошових коштів (дивіться умови пересилання з умовами оплати післяплатою на сайті НОВА ПОШТА).
Незалежно від обраного Вами способу оплати, Ви зможете відслідковувати стан Вашого замовлення онлайн. Вартість доставки включає в себе витрати на обробку, упаковку і поштові витрати. Витрати на обробку фіксовані, в той час як витрати на транспортування можуть варіюватися в залежності від ваги і об'єму посилки. Ми радимо Вам об'єднувати замовлення. Ми не зможемо об'єднати два окремих замовлення і доставка буде розрахована для кожного з них. Відправка товару буде на Вашій відповідальності, але ми подбаємо про збереження крихких вантажів. Коробки оптимального розміру і з хорошим рівнем захисту.
Повернення товару - Відповідно до закону "Про захист прав споживачів", куплений товар Ви можете повернути нам протягом 14 днів, якщо Ви виявили, що набутий товар не задовольняє Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням . Обміну або поверненню підлягає товар, який не був у використанні, а також збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з технікою. При поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем. Необхідно пам'ятати, що при відправці в інші міста України ( «Новою Поштою»), термін безкоштовного зберігання на складі становить 5 днів. У разі не забору товару зі складу він автоматично повертається відправнику. Повернення і обмін товару з браком, пошкодженнями або в непрацездатному стані Обмін товару або повернення грошових коштів здійснюється тільки після проведення незалежної експертизи авторизованим сервісним центром фірми-виробника і видачі відповідного письмового висновку. У разі, якщо дефект виявлений при отриманні товару, рішення про повернення коштів приймається відразу ж, на місці видачі. Якщо товар оплачений за безготівковим розрахунком, гроші повертаються Вам на карту або розрахунковий рахунок протягом 3 робочих днів. Гарантійне обслуговування і ремонт Ремонт або заміна обладнання здійснюється в авторизованих сервісних центрах виробника на умовах і в строки, що визначаються виробником. Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування вироби, природний знос або вичерпання ресурсу.