Прибор для проведення контрольно-діагностикічних і настройкових робіт фар автомобілів. Перед проведенням робіт майстер на СТО за маркуванням має визначити всі необхідні дані про параметри та комплектації джерел світла.
Важливо зазначити, що зараз на дорогах України експлуатується велика кількість автомобілів із «фарами-переробками». Загалом це фари від праворульних автомобілів, а також фари з інших марок і моделей автомобілів. Майстрам щодо регулювання фар треба пам'ятати кілька характерних моментів, які можна побачити на автомобілях:
- Часто в фарах, де мають використовуватися «галогенки» умельці ставлять лампи категорії D (аналог штатного ксенону), а там, де має використовуватися «ксенон» — ставлять лампи, що випромінюють біло-синій світ зі спотвореним фокусуванням променя.
- Здійснюється переделювання «ксенона» в фарах ближнього світла з повною відмовою від роботи фар дальнього світла завдяки миттєвому підійманню фари ближнього світла до рівня потоку дальнього світла. Як відомо, переобладнанням світлотехніки фар роблять і в автосалонах. Загалом для поліпшення освітлення наявної конструкції фари використовується встановлення модуля з конструкцією PES з еліптичним відбивачем.
Прилад регулювання світла фар цифровий і здатний впоратися з усіма перерахованими відбивачами фар типу Litronic, використовуваними в «ксенонах» і «біксенонах», PES типу (з еліптичним відбивачем), HNS типу (з нерозривностями та щаблами на прикордонних поверхнях) та інших типов.
Відгуки (0)