• Краща ціна!
Тестер автомобільних акумуляторів...

Тестер автомобільних акумуляторів TRISCO IBA-600

Trisco
IBA-600
Під замовлення
2 310,00 ₴
Час доставки уточнюйте у менеджера
Тестер автомобільних акумуляторів TRISCO IBA-600

Призначений для діагностики стартерних акумуляторних батарей легкових і малотоннажних вантажних автомобілів. Підтримує стандарти тесту: SAE, DIN, EN, IEC.

VRLA — клапанно-регульована олив'яно-кислотна АКБ. На відміну від способу іммобілізації електроліту акумулятори поділяються на основні дві групи — AGM (абсорбований) і GEL (гелевий АКБ).

MF — «обслуговуваний» акумулятор. Зокрема, можливість доливання в АКБ рідини та наявність відгвинчуваних пробок.

Опір. У міру старіння АКБ збільшується їх внутрішній опір. У певний момент ви помітите, що неможливо виміряти ємність, зокрема на тільки зарядженій АКБ, тому що під час пуску мотора не вмикається реле та не запускається годинник. Це відбувається через зниження напруги на АКБ відразу до 1.2V і менше. Наприклад, у разі опору внутрішньому 0,6 Ом і допустимому струмі 0,5 А падіння напруги буде рівно 0.6×0.5 = 0.3 В.

CCA. Має найважливіше значення для запуску та визначає можливість  АКБ видавати струм номінальний упродовж 1/2хвилини за температури повітря -18 °C у разі підтримання мінімально допустимої напруги 7,2 В (1,2 В на один елемент АКБ). Наприклад, 12 В АКБ CCA = 600 видаватиме 600 А за період 1/2 хв за -18 °C доти, поки її напруга не опуститься до 7,2 В.

Примітка. Щоб ознайомитися з рекомендаціями виробника щодо необхідної ємності акумулятора автомобільного, CCA струмів холодного пуску та резервної ємності RC (Reserve Capacity) Ви можете скористатися посібником з експлуатації до Вашого автомобіля.

Предназначен для диагностики стартерных аккумуляторных батарей легковых и малотоннажных грузовых автомобилей. Поддерживает стандарты теста: SAE, DIN, EN, IEC.

VRLA – клапанно-регулируемая свинцово-кислотная АКБ. В отличие от способа иммобилизации электролита аккумуляторы подразделяются на основные две группы — AGM (абсорбированный) и GEL (гелевый АКБ).

MF – «обслуживаемый» аккумулятор. В частности, возможность доливки в АКБ жидкости и наличие отвинчиваемых пробок.

Сопротивление. По мере старения АКБ увеличивается их внутреннее сопротивление. В определенный момент вы заметите, что невозможно измерить ёмкость в том числе на только заряженной АКБ, потому что при пуске мотора не включается реле и не запускаются часы. Это происходит из-за снижения напряжения на АКБ сразу до 1.2V и менее. Например, при сопротивлении внутреннем 0,6 Ом и допустимом токе 0,5 А падение напряжения будет равно 0.6×0.5=0.3 В.

CCA. Имеет важнейшее значение для запуска и определяет возможность  АКБ выдавать ток номинальный в течение 1/2минуты при температуре воздуха -18°С при поддержании минимально допустимого напряжения 7,2 В (1,2 В на один элемент АКБ). Например, 12В АКБ с CCA = 600 будет выдавать 600 А за период 1/2 мин. при -18°С до тех пор, пока ее напряжение не опустится до 7,2В.

Примечание. Чтобы ознакомиться с рекомендациями производителя по поводу необходимой емкости аккумулятора автомобильного, CCA токов холодного пуска и резервной емкости RC (Reserve Capacity) Вы можете воспользоваться руководством по эксплуатации к Вашему автомобилю.

Опис

Призначений для діагностики стартерних акумуляторних батарей легкових і малотоннажних вантажних автомобілів. Підтримує стандарти тесту: SAE, DIN, EN, IEC.

VRLA — клапанно-регульована олив'яно-кислотна АКБ. На відміну від способу іммобілізації електроліту акумулятори поділяються на основні дві групи — AGM (абсорбований) і GEL (гелевий АКБ).

MF — «обслуговуваний» акумулятор. Зокрема, можливість доливання в АКБ рідини та наявність відгвинчуваних пробок.

Опір. У міру старіння АКБ збільшується їх внутрішній опір. У певний момент ви помітите, що неможливо виміряти ємність, зокрема на тільки зарядженій АКБ, тому що під час пуску мотора не вмикається реле та не запускається годинник. Це відбувається через зниження напруги на АКБ відразу до 1.2V і менше. Наприклад, у разі опору внутрішньому 0,6 Ом і допустимому струмі 0,5 А падіння напруги буде рівно 0.6×0.5 = 0.3 В.

CCA. Має найважливіше значення для запуску та визначає можливість  АКБ видавати струм номінальний упродовж 1/2хвилини за температури повітря -18 °C у разі підтримання мінімально допустимої напруги 7,2 В (1,2 В на один елемент АКБ). Наприклад, 12 В АКБ CCA = 600 видаватиме 600 А за період 1/2 хв за -18 °C доти, поки її напруга не опуститься до 7,2 В.

Примітка. Щоб ознайомитися з рекомендаціями виробника щодо необхідної ємності акумулятора автомобільного, CCA струмів холодного пуску та резервної ємності RC (Reserve Capacity) Ви можете скористатися посібником з експлуатації до Вашого автомобіля.

Деталі продукту

Тип
Тестер
Питание
Сеть 12В
Применение тестера
АКБ
Рабочее напряжение АКБ
12 В

Відгуки (0)

Відгуків немає

Відгуки (0)

Send a message

Please login to send messages:

Login as a customer

No account? Register here!

Or quick message:

New comment
Your comment has been added and will be available once approved by a moderator.

New comment
Your comment has been published!

Report Comment
Thank you for reporting.

Report Comment
Report spam, abuse, or inappropriate content
Edit Comment
Product added to wishlist
Товар додано для порівняння.

Тестер автомобільних акумуляторів TRISCO IBA-600

Тестер автомобільних акумуляторів TRISCO IBA-600
Кількість
Ціна:
2 310,00 ₴
Сума:
Про покупця