• Краща ціна!
Тестер для інжекторів універсальний...

Тестер для інжекторів універсальний TRISCO FT-310

Trisco
FT-310
Під замовлення
1 288,00 ₴
Час доставки уточнюйте у менеджера
Тестер для інжекторів універсальний TRISCO FT-310

Тестер інжекторів FT-310 призначений для вимірювання тиску подавання палива в двигун (паливний рампе) а також паливного насоса. Основне призначення цього набору є виявлення несправностей паливного насоса. За допомогою спеціальних перехідників і адаптерів прилад під'єднується до паливної рампи й далі за допомогою манометра можна визначити тиск у насосі. У разі недостатнього тиску двигун може працювати нерівно (збоями) через брак живлення двигуна паливом. У такій ситуації потрібно перетиснути шланг між паливним баком і регулятором (датчиком) тиску. Якщо тиск після цього підвищився, то це свідчить про те, що датчик вимірювання тиску в порядку. Потрібно перевірити теч у паливній рампі під час під'єднання до форсунок. Якщо течі немає, то основна причина або в засміченні шлангів паливопроводу, або в несправності паливного насоса. За надмірного тиску потрібно від'єднати шланг повернення палива від регулятора тиску та за допомогою подовжувача опустити його в паливозбірну ємність. Якщо водночас тиск залишається високим, то це наслідок несправності датчика вимірювання тиску палива. Якщо тиск вийшов в нормі, то вся річ у засміченні поворотного шланга в баку.

Тестер інжекторів FT-310 дає змогу вимірювати тиск упорскування палива на більшості автомобілів, крім автомобілів із системою впорскування Bosch, C.S.I, а також Jethronic. Тестер ввімкнений у зручний пластиковий кейс, що робить його зручним для перенесення і транспортування, а також захистить від корозії та механічного втручання.

Тестер инжекторов FT-310 предназначен для измерения давления подачи топлива в двигатель (топливной рампе) а также топливного насоса. Основное предназначение данного набора является выявление неисправностей топливного насоса. С помощью специальных переходников и адаптеров прибор подключается к топливной рампе и далее с помощью манометра можно определить давление в насосе. При недостаточном давлении двигатель может работать неровно (со сбоями) из за недостатка питания двигателя топливом. В такой ситуации нужно пережать шланг между топливным баком и регулятором (датчиком) давления. Если давление после этого повысилось, то это говорит о том, что датчик измерения давления в порядке. Нужно проверить течь в топливной рампе при подключении к форсункам. Если течи отсутствуют, то основная причина либо в засорении шлангов топливопровода, либо в неисправности топливного насоса. При избыточном давлении нужно отсоединить шланг возврата топлива от регулятора давления и с помощью удлинителя опустить его в топливосборочную емкость. Если при этом давление остается высоким, то это следствие неисправностей датчика измерения давления топлива. Если давление пришло в норму, то все дело в засорении возвратного шланга в баке.

Тестер инжекторов FT-310 позволяет измерять давление впрыска топлива на большинстве автомобилей, кроме автомобилей с системой впрыска Bosch, C.S.I, а также Jethronic. Тестер заключён в удобный пластиковый кейс, что делает его удобным для переноски и транспортировки, а также защитит от коррозии и механического вмешательства.

Опис

Тестер інжекторів FT-310 призначений для вимірювання тиску подавання палива в двигун (паливний рампе) а також паливного насоса. Основне призначення цього набору є виявлення несправностей паливного насоса. За допомогою спеціальних перехідників і адаптерів прилад під'єднується до паливної рампи й далі за допомогою манометра можна визначити тиск у насосі. У разі недостатнього тиску двигун може працювати нерівно (збоями) через брак живлення двигуна паливом. У такій ситуації потрібно перетиснути шланг між паливним баком і регулятором (датчиком) тиску. Якщо тиск після цього підвищився, то це свідчить про те, що датчик вимірювання тиску в порядку. Потрібно перевірити теч у паливній рампі під час під'єднання до форсунок. Якщо течі немає, то основна причина або в засміченні шлангів паливопроводу, або в несправності паливного насоса. За надмірного тиску потрібно від'єднати шланг повернення палива від регулятора тиску та за допомогою подовжувача опустити його в паливозбірну ємність. Якщо водночас тиск залишається високим, то це наслідок несправності датчика вимірювання тиску палива. Якщо тиск вийшов в нормі, то вся річ у засміченні поворотного шланга в баку.

Тестер інжекторів FT-310 дає змогу вимірювати тиск упорскування палива на більшості автомобілів, крім автомобілів із системою впорскування Bosch, C.S.I, а також Jethronic. Тестер ввімкнений у зручний пластиковий кейс, що робить його зручним для перенесення і транспортування, а також захистить від корозії та механічного втручання.

Деталі продукту

Гарантийный срок
12

Відгуки (0)

Відгуків немає

Відгуки (0)

Send a message

Please login to send messages:

Login as a customer

No account? Register here!

Or quick message:

New comment
Your comment has been added and will be available once approved by a moderator.

New comment
Your comment has been published!

Report Comment
Thank you for reporting.

Report Comment
Report spam, abuse, or inappropriate content
Edit Comment
Product added to wishlist
Товар додано для порівняння.

Тестер для інжекторів універсальний TRISCO FT-310

Тестер для інжекторів універсальний TRISCO FT-310
Кількість
Ціна:
1 288,00 ₴
Сума:
Про покупця